یدک فروش ایساکو عمدتا به فروشگاه هایی گفته میشود که قطعات خودرو با برند ایساکو به فروش میرسانند.

قطعات با برند ایساکو توسط شرکت ایران خودرو برای خودروهای تولید شده در این شرکت، تولید و عرضه شده است. لوازم یدکی و قطعات ایران خودرو با مارک ایساکو بسته بندی و در بازار عرضه می شوند. برای خرید قطعات با برند ایساکو اصلی باید از فروشگاه ها و سایت های معتبر خرید نمایید.

یدک فروش ایساکو

تکین یدک به شما کمک میکند تا بدون نگرانی درمورد کیفیت اجناس، قطعات اصلی با قیمت مناسب را تهیه نمایید.

استفاده از لوازم یدکی و قطعات بی کیفیت و غیر اصلی باعث می شود که سایر قطعات نیز در تماس با آن ها دچار خرابی و اشکال شوند. به همین جهت بیشتر مکانیک ها و خورو سواران ترجیح میدهند قطعات اصل ایساکو(شرکتی) تهیه نمایند. همیشه تأکید داریم که از لوازم یدکی اصلی و استاندارد استفاده کنید. با خرید قطعات اصلی می توانید از عمر بالا و کارکرد مفید آن قطعه مطمئن باشید و همینطور، دیگر لازم نیست در مورد آسیب دیدن سایر قطعات نگران باشید.

تکین یدک با راه اندازی سایت فروشگاهی خود سعی در ایجاد سهولت خرید برای مشتری و ارائه قیمت های بسیار مناسب را دارد. تکین یدک با ارائه قطعات اصلی و با کیفیت از جمله قطعات ایساکو سعی در جلب اطمینان خاطر مشتری را دارد.

شناسایی قطعات اصلی یدک فروش ایساکو

هر وقت کالایی دربین مصرف کنندگان، محبوب و مورد اعتماد قرار میگیرد و فروش آن محصول بالا میرود، عده‌ای سودجو با تقلب و کپی کردن محصول ازنظر ظاهر با کیفیت خیلی پایین تر سعی در فروش جنس تقلبی با قیمت کالای اصلی را دارند. با این کار درآمدهای کلان به دست می آورند و این امر در کوتاه مدت اعتبار محصول را زیر سوال میبرد. برای جلوگیری از این کار، راه حلی که در کشورهای پیشرفته به کار میگیرند استفاده از برچسب‌های سه بعدی لیزری ( هولوگرام ) می باشد. استفاده از این برچسب‌ها تحت اختیار معدود کشورهای پیشرفته میباشد که با ارائه حق ثبت مالکیت تجاری کالا امکان چاپ این برچسب‌ها را مهیا میسازد. تنها دارندگان ثبت مالکیت تجاری امکان چاپ را دارند بنابر این تقلب برای سودجویان غیرممکن میگردد .

بنابر این برای شرکت‌هایی که در حوزه صادرات مشغول کار هستند و یا شرکتی که محصولات آنها در داخل کشور محبوبیت بسیار بالایی دارند، استفاده از این برچسب‌ها برای آنها مفید و ضروری است. چون مصرف کننده که برچسب این محصولات را میشناسد، به اعتبار آن از محصولات اصلی خرید میکند. معمولا یدک فروش ایساکو نیز این اطلاعات را در اختیار مشتری قرار میدهد.

برچسب‌های هولوگرام محصولی اپتیکی هستند که با نصب به محصولات تولیدی، صحت و اعتبار آنها را مشخص می کنند .این برچسب‌ها در اثر تابش نور، تصاویر براق و رنگینی را نمایش میدهند که با تغییر زاویه نور تابشی رنگ‌های تصویر تغییر مینمایند. نکتهی دیگر نمایان شدن بعد سوم در برچسب که با عکسبرداری مشخص نمیشود. این برچسب ها غیر قابل کپی برداری هستند و در ساخت آنها از تکنیک‌های اپتیکی و نور لیزر استفاده میشود .

بسته بندی و هولوگرام ایساکو

از دلایل غیر قابل کپی برداری بودن این برچسب ها میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

تصاویر برچسب‌ها قابل کپیبرداری نمیباشند حتی با جدیدترین روشهای کپی و اسکن   .

تکنولوژی چاپ این برچسب ها در سطح دنیا محدود میباشد و کسی برای تقلب به آن دسترسی ندارد .

با توجه به نوع چسب مورد استفاده , انتقال و یا جدا کردن برچسب از محل الصاق شده مشکل و در بعضی موارد غیرممکن میباشد .

حتی میتوان با تشکیل دادن رمزهای نامرئی در نور عادی , برچسب با امنیت بالا ایجاد نمود .

تولید کنندگان این برچسب ها همگی عضو اتحادیه بین‌المللی سازندگان هولوگرام IHMA ) International Hologram Manufacturers Association ) در لندن می باشند . پس هولوگرام‌های تولید شده توسط این شرکت‌ ها که عضو این اتحادیه می باشند در این اتحادیه ثبت میشوند. تا جلوی هرگونه تقلب و تکثیر مجدد بدون مجوز صاحب امتیاز هولوگرام گرفته می شود .

برای تهیه فیلم لیزری ( تهیه MASTER ) هولوگرام، ادوات اپتیکی در محل‌های خاص چیده میشوند که با کوچکترین جابجایی ادوات اپتیکی، تصویر نهایی دچار تغییرات و ایراد ظاهری میشود . لذا ایجاد مجدد یک تصویر بدون هیچگونه تغییر نسبت به تصویر اول حتی برای تولیدکننده اصلی هولوگرام نیز غیرممکن میباشد . لذا ایجاد تصویر مجدد که بر روی ورقه‌های نیکلی ساخته میشود بسیار مشکل میباشد و قابل کپی کردن نمیباشد .

ویژگی های برچسب امنیت(هولوگرام) ایساکو:

هولوگرام های ایساکو غیر قابل کپی برداری هستند.

انتقال و جدا کردن هولوگرام از روی بسته بندی بدون مخدوش شدن آن غیر ممکن است.

ضدسرقت بودن یعنی این که نمیتوان هولوگرام را بدون مخدوش شدن از روی بسته بندی جدا کرده و بر جای دیگری چسباند.

برای بازدید از سایت ایساکو و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به آدرس www.isaco.ir مراجعه نمایید.

و در آخر هنگام خرید به بسته بندی و هولوگرام قطعات ایساکو دقت نمایید و از یدک فروش ایساکو معتبر خرید نمایید. تکین یدک با ارائه قطعات اصلی ایساکو با ویژگی های گفته شده آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

همچنین به شما پیشنهاد میشود برای اطلاع از مراکز یدک فروش در تبریز، مقاله آن را مطالعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *