خرید اینترنتی قطعات خودرو. امروزه با پیشرفت فضای مجازی و کسب و کار اینترنتی جامعه ما به سمت فضای مجازی سوق داده می شود. از این رو فروشگاه های اینترنتی نیز رونق گرفته است و فروشگاههای لوازم یدکی نیز از این قاعده مستثنا نبوده .به همین منظور چندین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ایجاد شده است.

طبعاً انتخاب و مقایسه قیمت اجناس در فضای مجازی راحت تر بوده و زمان کمتری می طلبد. ولی آیا کیفیت اجناس و اطمینان به فروشگاه به همین راحتی قابل تشخیص می باشد؟

در مورد خرید اینترنتی همه با چالش‌های روبه‌رو می‌شوند. در مورد لوازم یدکی خودرو که کمی تخصصی تر بوده؛ چالش ها نیز متفاوت است.

فروشگاه تکین یدک با برطرف کردن یک سری مشکلات و ارائه خدمات ؛از جمله مشاوره و راهنمایی در خرید قطعه مورد نظر؛ و همینطور ارسال رایگان در سطح شهر تبریز ؛و در بر گرفتن سیاست صداقت با مشتری در تلاش برای جلب اطمینان خاطر مشتری می باشد.

یکی دیگر از خدمات تکین یدک ؛این می باشد که در توضیحات هر جنس درباره آن قطعه توضیح کامل داده شده. و اینکه چه وظیفه ای در خودرو به عهده دارد و در صورت خرابی، چه علائمی ظاهر می شود. با این کار مشتری دیگر ناآگاه نیست و به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را به دست می‌آورد.

از جمله چالش هایی که در خرید لوازم یدکی با آنها مواجه هستیم.: کیفیت اجناس ؛ اصل بودن برند مورد نظر ؛ مدت زمان ارسال قطعه ؛ گارانتی و خدمات پس از فروش ؛ تشخیص نادرست قطعه معیوب ؛ قیمت اجناس ؛ کمیاب بودن برخی از قطعات

کیفیت اجناس

در خرید اینترنتی قطعات خودرو ، برای انتخاب قطعه با کیفیت چندین راه موجود است. اول برندهای معروف بخریم که شاید کمی قیمت بالایی داشته باشند ولی از با کیفیت بودن آن اطمینان داریم .که در مقالات بعدی در مورد برند های معروف توضیح داده شده است. دوم خدمات پس از فروش و گارانتی طولانی‌مدت داشته باشند؛ و سوم اعتماد به فروشنده. فروشنده چه حقیقی و چه مجازی باشد به نوعی باید به او اعتماد کنید؛ وگرنه هیچ خریدی صورت نمی‌گیرد. البته نباید هم چشم و گوش بسته اعتماد کرد. این اعتماد از سابقه قبلی خرید و معرفی دیگران به دست می آید؛ چون آنها خرید راضی کننده ای داشتند.

اصل بودن برند مورد نظر

فروشنده ای که جنس غیر اصل به جای جنس اصلی به خریدار می فروشند؛ رفته‌ رفته اطمینان خریداران را نسبت به خود از دست داده . میزان فروش اجناسش روز به روز کم میشود. بنابراین مشتری های قبلی ،شناخت بهتری از او دارند و با جویا شدن از مشتریان وی؛ میتوان از صحت کالاهای فروشنده اطمینان حاصل کرد.

مدت زمان ارسال قطعات در خرید اینترنتی قطعات خودرو

خب یکی از مشکلات خرید اینترنتی قطعات خودرو زمان‌بر بودن تحویل کالاست .ولی بسیاری از افراد به خاطر محاسن خرید اینترنتی از این عیب چشم پوشی می‌کنند. فروشگاه تکین یدک برای حل این مشکل برای خریداران در سطح شهر تبریز ؛امکان ارسال سریع و رایگان را دارد و برای مشتریان خارج ازتبریز؛ نیز هیچ گونه معطلی در شهر مبدا نداشته و به محض ثبت سفارش اجناس ارسال می شود؛ همینطور کرایه داخل شهر تبریز رایگان می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش در خرید اینترنتی قطعات خودرو

بعضی از اجناس مانند اجناس وارداتی اورجینال در هیچ کجای ایران گارانتی ندارد. همینطور به دلیل تحریم ایران، نمایندگی در ایران وجود ندارد تا خدمات پس از فروش ارائه دهد .اما اکثر اجناس ساخت چین یا ایران گارانتی و خدمات پس از فروش دارند؛ که در قسمت مشخصات اجناس به آن اشاره شده است و از آن قسمت میتوانید متوجه شوید چه قطعه ای گارانتی دارد.

تشخیص نادرست قطعه معیوب

در خرید اینترنتی قطعات خودرو و یا حضوری بسیار پیش آمده که شخصی قطعه ای خریداری نموده ؛ و بعد آن را مرجوع کرده است که مشکل ماشین من حل نشده و قطعه خریداری شده خراب است ؛ ولی بعد از بررسی خودرو متوجه شده ایم که ایراد از قطعه ی دیگر ماشین است و تعمیرکار در تشخیص قطعه معیوب اشتباه کرده است. در اینگونه موارد قطعه ی خریداری شده مرجوع نمی گردد چون گارانتی برای قطعات خراب تعلق میگیرد و متاسفانه خریدار متحمل ضرر میگردد.

در این گونه موارد توصیه می‌کنیم که به چندین تعمیرکار مراجعه نمایید و نظرات همه تعمیر کاران را اجماع کنید. در نهایت کار را به تعمیرکار با تجربه و کاردان بسپارید.

قیمت اجناس در خرید اینترنتی قطعات خودرو

یکی از امتیازات خرید اینترنتی قطعات خودرو؛ بررسی قیمت در زمان کم بوده و شما با بررسی چند سایت؛می توانید پایین ترین قیمت را برای قطعه مورد نظر بپردازید که در خرید از مغازه این کار به مراتب سخت تر است.

کمیاب بودن برخی از قطعات

راحت ترین روش پیدا کردن قطعه مورد نظر چه کمیاب باشد یا نباشد، از طریق خرید اینترنتی است. بهترین امتیاز خرید اینترنتی قطعات خودرو همین مورد است.

پس هر کجا و هر زمان قطعه ای از ماشین شما خراب شد ؛فقط کافیست نام قطعه را در قسمت جستجوی سایت  tekinyadak.com  وارد کنید تا همه چیز را در مورد آن قطعه بدانید و با کمترین قیمت آن را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *